قول

خبر هاااام ||

« الشات مضيعة للوقت و المال .. و نشر فساد إجتماعي يؤثر على المجتمع»

الاثنين، 13 فبراير، 2012

شات رحاب اف ام , شات راديو رحاب اف ام , شات قناة رحاب اف ام , قناة رحاب اف ام , راديو رحاب اف ام

شات للتعرف بين الشباب
و له عيب التعارفالأساسي بين
شبان و بنات و رجال و نساء
و ان كان يقدم راديو برامج
مميزة و متنوعة
و لو كان راديو فقط كان افضل
صاحبه حميد الشاعري

هناك 320 تعليقًا:

  1. صباح الخير لكل الموجودين صباح من ضى القمر

    ردحذف
    الردود
    1. هاااااااااااااي اخباركم ايه يا حلوين

      حذف
    2. لصمتي حكايه29 ديسمبر، 2012 2:05 م

      هاااااااااااااااااااااااااااي لكل الموجدين

      حذف
    3. انابحب رحاب اف ام جدااااااااويارب تكون احلى قناة فى الدنيا

      حذف
    4. يامسا الجمال على عيونكم فى حد موجود

      حذف
    5. يامساع الورد والفل والياسمين على عيوكم ياحلوين انا شيراز^_^

      حذف
    6. هاااااااااااااااااااااااااااااااااي ياجماعه انا بحب الرنامج ده اوي

      حذف
    7. هاى انا صديقة جديده معاكو حد هيرحب بيااا :)

      حذف
    8. هااااااااااااااااااى على احلى قناة فى الدنيااااااااااا

      حذف
  2. منورين
    جميعا

    ردحذف
  3. مساء الخير على رجالة سلامون
    محمــــــــود الشـــــــــريف

    ردحذف
  4. مساء الخير على الحميع

    ردحذف
    الردود
    1. مساء الجمال

      حذف
    2. صباح الجمال

      حذف
  5. اريدا لتعارف علي صديق في 20

    ردحذف
  6. مساء الخير على كل الناس الموجوده

    ردحذف
  7. مساء الخير عليكو جميعا وعلى رحاب fm

    ردحذف
    الردود
    1. مساء الفل على عيونك

      حذف
    2. مسا الخير عليكم جميعا انا صديق جديد عايز اتعرف عليكو

      حذف
    3. انااحمد من اسيوط عايز اتعرف على بنوتا من اسيوط

      حذف
    4. هاااااااااااى

      حذف
  8. هاى انا محمد منا اسكندرية وعايز اتعرف على بنت من اسكندرية

    ردحذف
    الردود
    1. هاااااااااااااااااااااااااى

      حذف
    2. اريد تسجيل الدخول ولن اسطيع

      حذف
    3. اريد ان اعرف كيفية الدخول

      حذف
  9. السلام عليكم انا احمدالأميرى ان شاء الله الفتره القادمه تكون افضل

    ردحذف
  10. مساء الفل على اللى موجودين

    ردحذف
  11. صباح النور

    ردحذف
    الردود
    1. مرحبا بيكم جميعا

      حذف
    2. انا محمد من المنصوره ابحث عن فتاة احلامى

      حذف
    3. مرحبا انا ابراهيم ياسر

      حذف
    4. انا ابراهيم ياسر واختي يارا ياسر

      حذف
    5. هيما المصري

      حذف
    6. اسماعيلية بلدي وكلنا مصريين يا جماعة سولي

      حذف
    7. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
      انا احمد من سوهاج ممكن اتعرف بحضرتكم

      حذف
    8. بحبكووووووووووووووووووووووووو

      حذف
    9. انا طارق مانو ممكن نتعرف انا من بنها القليوبيه 19 سنه

      حذف
  12. ياسو القمر20 أبريل، 2012 5:12 م

    انا ياسمين من الغردقة بمسى على كل الموجدين وبمسى على رحاب fm

    ردحذف
    الردود
    1. سورى انا بدى اشتراك فى برانامج رحاب اف ومتفهمنونيش غلط

      حذف
    2. السلام عليكم يا جماعة انا حبيبة

      حذف
    3. لول :)

      حذف
    4. انا تيتو من الجيزه بمسى على الناس الرايقه

      حذف
    5. هااااااااااااااااااى ياحماعة انا تالين ممكن نتعرف

      حذف
  13. ياسو القمر20 أبريل، 2012 5:15 م

    انا ياسمين من الغردقة بمسى على كل الموجدين وبمسى على رحاب fm

    ردحذف
  14. حسن شو بيمسى على قناه رحاب

    ردحذف
  15. كل عام وانتم بخير

    ردحذف
  16. صباح الفل علي كل الموجدين انا حماده شوقي حسين من سوهاج

    ردحذف
  17. هاى صباح الورد على كل الموجودين

    ردحذف
  18. ياسر ربيع علام6 مايو، 2012 12:32 ص

    هاي يا احلي اذاعه بحبها جدا بصبح ع كل الموجودين المحترمين واحب اقول اولا انا زملكاووووووووي جدااااااااا

    ردحذف
  19. هاي علي كل الناس الجميله ال منوره شات رحاب اف ام

    ردحذف
  20. ابراهيم محمد دغيدي بيبعث بتهنئه قلبيه لماما سماح بيقول لها بحبك يا احلي ماما في الدنيا

    ردحذف
  21. محمد دغيدي6 مايو، 2012 5:51 م

    انا بحب رحاب اف ام

    ردحذف
  22. السلام عليكم انا ابوزيد احمد من اليكس ومش عارف ادخل شات رحاب أف أم

    ردحذف
  23. هاي انا سيف من مصر وعايز اتعرف علي اصدقاء

    ردحذف
  24. هاى انا احمد وعايز اتعرف عليكم بجد وبصدق

    ردحذف
  25. انين الاحزان16 مايو، 2012 10:19 م

    هااااااااااااااي بصبح علي كل الشات عايزة اكون صديقة انا انين الاحزان

    ردحذف
  26. هاااااااااااي انا ابراهيم ياسر افضل قناة رحاب اف ام

    ردحذف
  27. جامدة

    ردحذف
  28. احلى مسا على رجاله طنطا وكل الشات

    ردحذف
  29. هاااااى انا الملاك الصغير انا بصبح على كل الشات

    ردحذف
  30. هاى انا توتا بحب قناة رحاب اف ام اوى ممكن ادخل الشات

    ردحذف
  31. وسام القرابولي3 يوليو، 2012 7:32 م

    أحلى تحية للكل

    ردحذف
    الردود
    1. مساء الخير علي الجميع الماجيك

      حذف
    2. بجد انا بحب رحاب اف ام

      حذف
    3. هاى انا اسمى مريم وبحب واحد ونفسى اعرف هو بيحبنى ولا لا

      حذف
    4. ممكن نتعرف عليك يا مريم
      ممكن

      حذف
  32. هــاى انا مــألك عــاوز اكون صديق ممكن

    ردحذف
  33. ملكش فى الطيب نصيب17 يوليو، 2012 4:46 ص

    لا اعرف ان كنت بغيابي لي تشتاق^^^
    لا اعرف ان كان في يوم من الايام فكرت فيني^^^
    لا اعرف اذا كان يوم من الايام كان لي اثر بحياتك^^^

    ولكن !!!

    مااعرف اني اشتاق لك

    ردحذف
  34. انا بحب شات رحاب أف أم وبحب مصطفى ديشه

    ردحذف
  35. هااااااااااااااااااااااى

    ردحذف
    الردود
    1. صباح الفل على احلى قناة فى الدنيا

      حذف
    2. صباح الورد

      حذف
    3. صباح الفل علي الناس الموجودين

      حذف
    4. السلام عليكم جميعا

      حذف
  36. حمودا مانو22 يوليو، 2012 6:18 ص

    احلى مسا على المنوفية

    ردحذف
  37. حمودا مانو22 يوليو، 2012 6:20 ص

    احلى مسا على زرقان واحلى صحاب فى الدنيا حمودة

    ردحذف
  38. رساله الى من ملك روحى احببتك وساحبك A@H

    ردحذف
  39. صباح الخير على احلى قناة

    ردحذف
  40. اريد الانضمام للشات اعمل ايه ؟؟؟ بليززززز

    ردحذف
  41. عايزة اعمل اكونت ممكن تساعدوني ؟؟؟

    ردحذف
  42. انااسمي سلام وعايز اتعرف وعايز اسمع اغنية دايما معاك وشكرا

    ردحذف
  43. halllllllllllllllllllo

    ردحذف
  44. بحبك موت يا قلبى

    ردحذف
  45. عز بيحب الهام

    ردحذف
  46. هااااااااى ازيكوووو كلكووووووووو

    ردحذف
  47. هاااااى اناا ملك ازيك يا انووس
    انا بحبكووو كتييير اوى
    عايزة اسمع اغنيه من يوم ما غاب مجدى سعد

    ردحذف
  48. مسااااااااااااااااااءء الخير عليكم

    ردحذف
  49. احلى مسا ع احلى قناه ف الدنياااااااااااا

    ردحذف
    الردود
    1. هاااااااااااى
      ممكن نتعرف

      حذف
  50. صباح الخير ازيك يا علاء واخبارك ايه بجد انا بحب اسمعك واتمنالك النجاح الدائم(مصطفى عاشق قمرى)

    ردحذف
  51. مصطفى شاهين9 أكتوبر، 2012 3:14 ص

    دلوقتى انا بحب انسانة رقيقة وجميلة وهى بتحبنى وعاوز اسعدها اكتر واكتر وبحس دايما انى مقصر معاها مع انى انا مش مقصر معاها وبحبها بجد يا علاء انا عاوز نصيحتك

    ردحذف
    الردود
    1. الملاك الرومانسى البريئ28 ديسمبر، 2012 9:32 م

      ربنا يخليكم لبعض وما يحرمكوش من بعض ابدا امين

      حذف
  52. انا غانم محمد السوهاجي بحب اتعرف علي اصدقا بيجد

    ردحذف
    الردود
    1. انا ابو زوزه من مصر عايش فى السعوديه نفسى اكون صديق من شات رحاب اف ام

      وعاوز اسمع انت اخترت تامر عاشور

      حذف
    2. ممكن انسانة صادقة المشاعر تعرف وتقدر معنى الحب

      حذف
    3. ممكن قناة المولد اعرف انتو مش عوزين تظهرو كلامى ليه

      حذف
    4. عايز ادخل الشات اشباب ادخل ازاى

      حذف
  53. انا محمد بدر بحب واحدة وعايزة نرجع اصحاب وانا مش عارف اعمل اية

    ردحذف
  54. صباح الورد والياسمين على كل الموجودين ...وارق سلام لاحلى ريم فى حياتى وحشاااااااااااااانى مووووت يا روح قلبى... احمد الشرقاوى

    ردحذف
  55. بحبك يا ريــــــــــــم ووحشانى موووووت ..حبيبك احمد الشرقاوى

    ردحذف
  56. بحبك يا ريـــــــــــــــــم وحشااااانى مووووووووووت ....حبيبك أحمد الشرقاوى

    ردحذف
  57. ﻧﻮﺭ ﺍﻟﻠﻪ
    .………… ﺃﻳﺎﻣﻜﻢ
    ..………………… ﺑﺎﻟﻌﻠﻢ
    ..………………………… ﻭ ﺍﻟﺪﻳﻦ
    ..…………………… ………............ ﻭ ﺷﺮﺡ
    ..…………………... ﺻﺪﻭﺭﻛﻢ
    .………… ﺑـ ﺍﻟﻬﺪﻯ
    ..… ﻭ ﺍﻟﺘﻘﻰ
    ﻭ ﺍﻟﻴﻘﻴﻦ
    ﻭ ﻳﺴﺮ
    ..… ﺃﻣﻮﺭﻛــﻢ
    .………… ﻭ ﺭﻓﻊ
    ..………………… ﻣﻘﺎﻣﻜﻢ
    ..………………………… ﻓﻲ ﻋﻠﻴﻴﻦ
    ..... ...............ﻭ ﺣﺸﺮﻛﻢ
    ………… ﻣﻊ ﺍﻟﻤﺘﻘﻴﻦ
    قولــــوا اميـــــــــــن

    ردحذف
  58. مساء الجمال على كل الموجودين انا اسلام احب اتعرف على اصدقا جد جد شباب او بنات بس بجد

    ردحذف
  59. بحبكـ♥أوى♥رنا♥ابراهيم

    ردحذف
  60. صباااح الخير

    ردحذف
  61. مساء الفل عليكم انا محمد من المنصوره عاوز اشترك معاكو فى قناه رحاب اف ام موش عارف اعمل ايه عشان اشترك معاكو فى القناه

    ردحذف
  62. بحبك ياعزه حبيبك محمدفرنسا

    ردحذف
  63. مساء الخير على احلى شات واحلى اصدقاء ممكن اتعرف على بنوته جميله ورقيقه

    ردحذف
  64. صباح الخير يا مصر

    ردحذف
  65. يارب ما تحرمني من امي ومحمد اخويه واختي

    ردحذف
  66. ! Mr_JoKeR !. جٍِ،ـ_ـأإهٍَِــ_ـلٍَ بٍَـ_ـحٍَ،ـ_ـبٍَ بٍَـ_ـضٍَِـ_ـمٍَـيٍَـ_ـرٍَرَِ3 ديسمبر، 2012 12:40 ص

    انا بتابع الشات من زمان علي الـTvبس أول مره اكتب حاجه وكنت حابب أتعرف بلناس الكويسه وأحلي تحيه للكنترول :D

    ردحذف
  67. السلام عليكم ممكن نتعرف

    ردحذف
  68. هاي رحاب عاوزه ادخل الشات وسجل النيم عاوزه الرد بليييييييييييز انا اسمى سوما

    ردحذف
  69. صباح الفل علي احلا ناس معاكم خوكم هيما اول مره في الشات

    ردحذف
  70. انا عايز اعرف ادردش ازاي من علي الموقع

    ردحذف
  71. مساء الخير علي كول الموجودين

    ردحذف
  72. ﺭﺳﺎﻟﻪ ﺍﻟﻰ ﻣﻦ ﻣﻠﻚ ﺭﻭﺣﻰ ﺍﺣﺒﺒﺘﻚ
    ﻭﺳﺎﺣﺒﻚ محمد راضي + نهي

    ردحذف
  73. السلام عليكم انا همس من مصر

    ردحذف
  74. انا ايناس بحب

    ردحذف
  75. هااااااااااااااى

    ردحذف
  76. صبااح الخير...
    كل سنه وانتو طيبين ‏:-D
    Happy New Year

    ردحذف
  77. للاخ اللى اساء للمسلمين الان اهديلك سورة مريم ارجو انك تقراها هتعرف كتير عن الاسلام افتكر انها سورة مريم

    ردحذف
  78. هااااااااااى

    ردحذف
  79. واحشانى ياجزمه يام سهر او يابسبوسه او بسكوته او ياريهام ياعقل بحبك خلى بالك على نفسك
    حبيبك الماجيك

    ردحذف
  80. بحبك ياروما حبيت اعملك موفجئه على الشات
    بحبيــــــــــــــــــــــــــــــــــك
    ياعمــــــــــــــــــــــــــــــــري
    حبيبـــــــــــــــــك المجيـــــــــــك

    ردحذف
  81. انا siiko ممكن ادخل علي شات رحاب ممكن ♥ بحب اتعرف علي اصدقاء بجد

    ردحذف
  82. صباح الخير على كل الموجدين فى الشات شريف من الفيوم

    ردحذف
  83. تحت جزمتى الى تنزل دمعتى

    ردحذف
  84. عاهد امير العزاب

    ردحذف
  85. انا عايز اشتراك فى الشات

    ردحذف
  86. عاوز اعرف ازي اقدر اسمع حلقه سابقه لكم

    وهل تعاد الحلقه بتاعة اليوم مرة أخري؟؟؟

    ردحذف
  87. الهـــــــــــــواري اسامه اليحيااااااااااوي

    ردحذف
  88. انا شيماء ممكن نتعرف

    ردحذف
  89. بصبح على كل الاعضاء وانا بحب قناه رحاب اف ام معاكم المطرب الصاعد قريبأ الخواجه سونه انتظارونى بكل جديد

    ردحذف
  90. يا جماعه عاوز ادخل معاكو الشات بلـــــيــــز

    ردحذف
  91. هاااااااااااى انا امجد سمير ( تيكا ) من مشتول السوق شرقيه
    صباح الخير على احلى قناه

    ردحذف
  92. حماده ده عملها مصحلة شخصيه مش نزل علشان ثوار ده نزل لنفسه بس ومش مهم عنده دم الثور الماتوا معندوش انتماء للواطن ولاللشباب ال ضححوا بنفسم علشان كلنا نعيش حتى لوكان تحت تهديد اي جهه مسؤله وعلى فكرة ده يستهل ال يحصله وده مش ضيع حقه بس دا ضيع حق الشهده

    ردحذف
  93. انا عادل فتحى من سوهاج مساء الفل على ريحاب اف ام

    ردحذف
  94. شعراوى شعراوى شعراوى شعراوى

    ردحذف
  95. مساء الخير ممكن اغنية ليان بزلميط الله يصبرني عليك

    ردحذف
  96. انا عايز اسمع مهرجان وحده عملتلى عمل اوكا واورتيجا

    ردحذف
  97. احلى مساء على احسن ناس و احلى رحاب اف ام

    ردحذف
  98. طيب دى تعلقات فين الشات ؟؟

    ردحذف
  99. الــسلام عليكم انا عمر كيف ادخل الي الدردشه علي قناه رحاب

    ردحذف
  100. لاتستسلم بسهولة ، فقد تكون أنت قدوة لكثيرين رأوا فيك إصرارًا على التغلّب على مشاكل الحياة ، فكن جديرًا بهذه الثقة

    ردحذف
  101. اهاء الي كا من احتل قلبى وامتلك مشاعرى
    بحبك @بحبك@بحبك
    وهى الكلمة دى شوية

    ردحذف
  102. وتعةفيرييييييييييي

    ردحذف
  103. محمود القصاص18 فبراير، 2013 11:59 ص

    هاااااااااااااااااااااااي يا جماعه انا عايز اقول لرغده انها حد جميل ومحترم جدااااا جدااااااا واحلي صباح عليك يا عبدالله

    ردحذف
  104. هـاى انـا عبداللـه من مرسي مطروح حابب اتعرف على اصدقاء

    ردحذف
  105. انا سف علشان كتبت تعليك للقنة فشلة

    ردحذف
  106. mostafa amin سلامى لكل الموجودين

    ردحذف
  107. mostafa aminهاااااااااااااااى مساء الخير عليكو

    ردحذف
  108. هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى السلام عليكم

    ردحذف
  109. انا منه من اسيوط وبحب رحاب اف ام

    ردحذف
  110. صباح الخير يا بشر انا اول مرة ابعت كلام على التلفاز

    ردحذف
  111. صباح الخير انا محمود شيحة ممكن انتعرف يا شباب

    ردحذف
  112. انا محمود شيحة ممكن اتعرف على اجمل بنات الشات

    ردحذف
  113. صباح الخير عليكم

    ردحذف
    الردود
    1. صباح النور

      حذف
  114. هااااااااااااي

    ردحذف
  115. هاى انا فاطمة بحب واحد وهو بيحبنى بس مش متاكدة

    ردحذف
  116. مـســــاء الــخير عليكم

    ردحذف
  117. صباح الخير عليكم انا احمد من اسيوط انا عندى مشكله انا بحب بنت من بلدى وشعارف اكلمها اعمل اي ؟

    ردحذف
  118. أبو :* فهد ☺28 أغسطس، 2013 4:20 م

    مساء الورد عليكم جمعا أنا مبهور إنى هتكلم معاكم

    ردحذف
  119. هاى
    انا عبدالرحمن

    ردحذف
  120. هاى انا بودى

    ردحذف
  121. اماني اكيد هتشوفي رسالتي وحشتني اوي

    ردحذف
  122. مساءالخيرعليكم اناتوتة من الاقصر عايزه اشارك

    ردحذف
  123. السلام عليك انا ميرو انا بحب واحد وهو مش حاسس بيا خالص مش عرفه اعمل معاه ايه

    ردحذف
  124. انا منى بحب رحاب اف ام وبسلم على سامح الغرباوى وعايز اسمع خلينى ذكرى وائل جسار

    ردحذف
  125. انا عايزة اعرف ازاى بتدخله على شات الرحاب اف ام اللى بيجى على التلفزيون المدثات

    ردحذف
  126. السلام عليكم ورجمه الله وبركاته

    ردحذف
  127. انا عبدو من مصر ممكن اتعرف على بنوته من مصر

    ردحذف
  128. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا اسلام كاريوكى من محافظة قنا بحب قناة رحاب اف ام جدا وبتابعها دايما وعايز اكون ثديق للقناة

    ردحذف
  129. هاااااااااااااي

    ردحذف
  130. ازيكم انا حسن من مصر بس نتعرف ينفع

    ردحذف
  131. صباح الخير عليكو

    ردحذف
  132. هاى حد هون

    ردحذف
  133. انا حابب اشكر القوات المسلحه وبالاخص الفريق السيسي وكل الجنود والضباط الشرطه وضباط الجيش والشرطه واحب اسمع اغنيه تسلم الايادى واهديها الى امى العزيزه ام وليد والى ابي ابو وليد واخويه كريم واختى دنيا ومع تحياتى لاسره القناة المحنرمين

    ردحذف
  134. السلام عليكم انا سارة نفسى اسمع اغنية صادق اول مرة تحصل وتبعد عنى بالشكل دة بهديها لحب عمرى اللى ضيعتة من ايديا فى لحظة غباء منى

    ردحذف
  135. الدنيا عمرها مابتدى الواحد كل حاجة لازم تاخد منة اكتر مابتدية

    ردحذف
  136. السلام عليكم ورحمة الله ياجماعة أنا أسمى رضوى ونفسى أتعرف على
    كل أصدقاء رحاب أف أم☺♥☺

    ردحذف
  137. هااااااااي

    ردحذف

اشترك على صفحتنا على الفيسبوك ثم أكتب تعليقك بكل حـــرية
https://www.facebook.com/aliragabelgendy
الرابط اسفل الصفحة