قول

خبر هاااام ||

« الشات مضيعة للوقت و المال .. و نشر فساد إجتماعي يؤثر على المجتمع»

الأحد، 12 فبراير، 2012

شات قناة التت , قناة التت , Al Tet

لا تصدق ما تراه على الشات من رسائل

لأن الكنترولة تقوم بكتابة رسائل ساخنة بأسماء وهمية

كي تثير الرجال و تجعلهم يراسلون

كما تقوم بكتابة رسائل بأسماء وهمية لاغراء البنات
و النسوان من كل الدول

كي يزيد عدد المشاركين

فهي تستخدم ألقاب ساخنة مثيرة
لا تصدق ما تراه من رسائل

لأن ألاعيب كنترولات
هدفها الربح

كما أن قناة التت تعبر من اسمها عن الرقص الشرقي
و راقصات روسيات و عرب و مصريات
فهي تدمر الأسر العربية و تحث على الرزيلة و الفحشاء

سواء الشات و هدف التعارف فه هو الزنا و علاقات
محرمة
لذلك يجب منع بث القناة
 و مقاضاة الكنترول روم بكل من فيه
بتهمتة النصب و الاحتيال على المشاهد

بذكر شخصيات غير حقيقية

بالاضافة لنشر القناة الزنا و الفساد
و هدف القناة اشاعة الفحشاء بين الناس
 وتحطيم المجتمعات العربية
و الاسلامية المحافظة
في الوقت الذي صعدت فيه الاحزاب الاسلامية للحكم
في اغلب الدولالعربية

كما تستهدف القناة مصر بالذات
و تتهم القناة بنشر رسائل فاضحة و بامضاء 
نساء من مصر و السعودية و لبنان
و العراق و الكويت و سوريا
و المغرب و الجزائر و فلطسين و غزة

وهي اساءة  لنساء هذه الدول
و الأدهى أنها معظمها رسائل وهمية ملفقة
 غرضها اثارة المشاهد كي تجذبه
للمراسلة
و من الألقاب الوهمية الذي يكتبها
الكنترول كي يخدع الشباب
أم تريكة , الدلوعة أم عصام , بطاطس سخنة
, ميليسا , كويتية , لبنانية , نورهان
, أم سارة , و يتم وضع رسائل
وهمية جديدة كل فترة
لاسماء من اسكندرية و القاهرة و المنصورة
والدول العربية لاغراء الناس
بارسال رسائل و بالتالي تكسب القناة
هو شات السفلات و السفلة
شات الزواني و الزانيات
احترس لا تنخدع
لان القناة حرام ذات نفسها


هناك 205 تعليقات:

  1. هاىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

    ردحذف
    الردود
    1. هاااااااااااااااااااى انا مصطفى من اسوان وبدى اتعرف على بنوته تدلعنى

      حذف
    2. مرحبا ممكن اتعرف

      حذف
    3. مسا الخير ياجماعه

      حذف
    4. ممكن اتعرف على مطلقة من المنصورة؟

      حذف
    5. انا سيف الاسلام مصرى ولينى سنة فى الكويت

      حذف
    6. هاى انا محمد من مدينة نصر وحيد فى الدنيا اتمنى اتعرف على وحده تكون معايا ونسعد بعض بجد

      حذف
    7. هاى انا محمد ممكن اتعرف على بنوتة تدلعنى

      حذف
    8. هاى مساء الفل على كل الى منورين الشات اجمل شات منورينه يحماعه حسن الدمرداشى وسامى عز

      حذف
    9. ابوحسان النسر مساء الفل على اجمل شباب الابراهيميه ابو رشاد وابو ليالى وابو عز وابو جيهان عادل ابو حسان

      حذف
    10. صباح الفل انا يوسف 24 سنة مدير علاقات عامة في احدى شركات البترول اتمنى اتعرف على بنوتة تقدر الحب والحنان

      حذف
    11. ايه مفيش حد موجود ليوسف هنا ولا ايه في حد بيرقص زي صوفيا

      حذف
    12. هاى ممكن اتعرف ع ارملة او مطلقة من القاهرة انا من اكتوبر

      حذف
    13. هاى ممكن ارملة او مطلقة لعلاقة خاصة جدا وسرية جدا

      حذف
    14. السلام عليكم

      حذف
    15. صباح الخير عليكو انا هيثم من اليكس 26 سنه ممكن اتعرف ارمله حنينه ورومنسيه

      حذف
    16. صباح الخير على الموجودين

      حذف
    17. صباح الخير على كل الموجودين

      حذف
    18. هاى انا محمد الروبى من حلوان ممكن اتعرف على حد من حلوان

      حذف
    19. هاى ان من اسيوط ممكن نتعرف ؟

      حذف
    20. هاى انا اسلام تايكو

      حذف
    21. هاي انا محمد وحيد بمسي علي احلي قناه في الوطن العربي وممكن اتعرف علي الموجودي

      حذف
    22. مصطفى الملاح من الزاويه الحمراء وبسلم على جميع الموجودين

      حذف
    23. هاي انا محمود ممكن نتعرف

      حذف
    24. سالخير

      حذف
    25. هاي انا احمد ممكن اتعرف علي ينت من المنصوره

      حذف
    26. ممكن بنت من المنصوره

      حذف
    27. هاي انا محمد ودي اول مرهادخل هنا ونفسي اتعرف علي الي هنا

      حذف
  2. هااااااااااي :)

    ردحذف
  3. اانا رمضان ازيط

    ردحذف
  4. ههههههههههههههههههههههههههههه مساء الجمال على كل الموجودين وعلى الكنت....

    ردحذف
  5. هاااى ممكن اتعرف

    ردحذف
    الردود
    1. هاي يا منة انا عادل شبل من المحلة وانتي

      حذف
    2. هلا وغلا منة انا نور من السويس 27 سنة

      حذف
    3. صباح الفل عليكو صباح اللي بتغني هاي منه سلامات ياقمر كيمو 19 سنه ياقمر حبب اتعرف

      حذف
    4. هااااااااااااااااااااى

      حذف
    5. احلى مسى عليكو انا ناصر من مصر ممكن اتعرف على مدام بتحب الدلع والرقص والفرفشه ودا رقمى01270017907 وياريت تكون من الغربيه وعندى 27 سنه

      حذف
  6. الردود
    1. انا اشرف من الاسكندرية

      حذف
    2. انا كريم سعادة من الجابرية مركز المحلة الكبرى
      بصبح على كل الموجدين

      حذف
    3. بحبك منه

      حذف
    4. مصرى فى السعودية

      حذف
    5. انا هون موجود

      حذف
    6. هاى منه انا محمد ممكن اتعرف

      حذف
    7. منه انا 36سنه اعزب ممكن

      حذف
    8. هااااااااااااااى كنت ممكن منه بليز

      حذف
    9. هاااااااااااااااى ممكن اتعرف على انسانه تكونه رقيقه ورومانسيه

      حذف
    10. ممكن اتعرف انا سامح

      حذف
    11. ممكن اتعرف علي منة

      حذف
  7. هاااي ممكن واحده من السويس

    ردحذف
  8. انا اشرف من الاسكندرية ممكن نتعرف بنت 18 سنة للتعرف

    ردحذف
  9. اهلا بناس الفن

    ردحذف
  10. ايه اسكندرية مفهاش بنات ولا ايه انا من الاسكندرية وعاوز اتعرف على بنت منها وتكون 18 سنة

    ردحذف
  11. رجب الشرقاوى 46 سنة للصداقة والحب والحنان متابع

    ردحذف
  12. هاااى منورين

    ردحذف
  13. اى حاجه علشان لس جديد

    ردحذف
  14. محمد علاء بيمسى على كل الموجدين

    ردحذف
  15. هاى ممكن اتعرف على انسانة بجد تكون رمنسية

    ردحذف
  16. هاي انا احمد من المنوفيه ونفسي اكلم الي بحبه

    ردحذف
  17. صباح الكيك

    ردحذف
  18. ممكن اتعرف بواحده اربعنيه

    ردحذف
  19. احلا قنــــــــــــاة فى الدنيا karim s3ada

    ردحذف
  20. انا محمد من بلطيم وبحب قناه التت مووووت خالص

    ردحذف
  21. هااااااااااااااااي احلى مساء الخير على احلى بنات وشباب موجودين وغير موجودين صحيين ونايمين انا احمد من المنصورة ونفسي اتعرف على احلى بنوتة العمر 30 سنة مطلق وبحب قناة التت

    ردحذف
  22. ana mostafa men alex

    ردحذف
  23. لا اله الا الله واستغفر الله السلام عليكم

    ردحذف
  24. انا بحب قناة التت احسن قناة واحلى رقص شرقى يذاع عليها ونفسى اتعرف على بنوتة حلوة ونعمل علاقة شرعية مع بعض ياريت الرد بسرعة

    ردحذف
  25. دفن المهرج ابنــه الوحيد !!

    ثــم صعد إلى المسرح، فضحكـ الجمهور

    نفضّ المهرج يده من الترآب
    ... ... ...
    ضحكـ الجمهور أكثر!!

    انفجر المهرج باكياً وتعآلت الضحكـــات في كل مكان

    ... سقط المهرج ميتاً على المسرح !!!

    وقف الجمهور وصفق بحرارة ..

    بأختصار:
    عندما تعتاد على اسعاد النآس، فكــن على ثقة بأن الناس
    لن تشعر بمآ تمر به من ضيقة أبداً :((

    ردحذف
  26. هاى انا سيد عندى 30 سنة ممكن اتعرف على فتاة من مصر

    ردحذف
  27. انت يحبيبتي ياموره عمري ماهنسالك صوره عمري مهنساكي بسهوله صورتك جوه قلبي محفوره انت العين والنيني بس فراقك جنيني الحب وهم كبير احنا عشنا فيه بس الفراق صعب عليا كتير

    ردحذف
  28. هاى انا باسم

    ردحذف
  29. اللعنة على من ىفتح



    هزاالشات

    ي

    ردحذف
  30. صباح الخير عليكم منورين انا اسلام من المنصورة24سنه ممكن اتعرف على صديقه ونكلم مع بعض

    ردحذف
  31. مساء الخير والسعادة انا اسمى محمد صعيدى عمرى 31 س اريد اتزوج واحدة ارمل خليجية معنديش اى شروط ظروفى على قدى تكون ميسرة الحال

    ردحذف
  32. هاي بيكم
    انا نونه

    ردحذف
    الردود
    1. هاى نونه منوره شات التت انا هيثم من المنصوره

      حذف
    2. ازيك يا نونه انا حسن من القاهرة ممكن نتعرف

      حذف
    3. هلا انا جديد هنا واتمني اكون صديق ده الياهو بتاعي
      smsm.smsm24@yahoo

      حذف
    4. انا تيتو منورة

      حذف
  33. انا بحب قناة التت لانها بجد حلوة

    ردحذف
  34. فارس بلاه جواد15 أبريل، 2012 1:45 م

    هاااااااااي ممكن اتعراف علي سبده جميله

    ردحذف
  35. هاى يا جماعة احمد من المنصورة 40 سنة ممكن اتعرف بانسانة ثرية وتكون محتاجة للحب والرومانسية

    ردحذف
  36. مهندس بترول ممن المعادى ابحث عن صديقة جادة لى علاقة جادة

    ردحذف
  37. هاى انا باسم ممكن مدام للتعارف الجاد

    ردحذف
  38. ممكن نتعرف

    ردحذف
  39. هما فين النسوان السخنه اللى هنا

    ردحذف
  40. ممكن تعارف أنا مازن من السعودية

    ردحذف
  41. مساء الخير أنا مازن من السعودية ممكن تعارف

    ردحذف
  42. هاى على كل الموجودين هنا وعلى احلا كنترول التت

    ردحذف
  43. صباح الفل على كل الموجودين انا محمد من الاقصر 25 سنه ونفسى فى واحد تفهمنى وتكون بتحب الروما نسيه

    ردحذف
  44. ممكن بنت جميله للتعارف

    ردحذف
  45. تعليقى انة شات جميل جميل جدا جدا

    ردحذف
  46. انا اسلام البنا من البحيره

    ردحذف
  47. تعليقى انة شات جميل جميل جدا جدا

    ردحذف
  48. هاي نونه انا محمدمن الشرقيه

    ردحذف
  49. ممكن مطلقة او ارملة للزواج بجد واللة

    ردحذف
  50. نفسى اتزوج بجد ولاقة فتاة احلامى

    ردحذف
  51. ممكن مطلقة او ارملة للزواج تكون ثرية

    ردحذف
  52. هاى انا احمد29 سنة ممكن اتعرف على انسانه جميله وتكون كتير حنينه

    ردحذف
  53. فارس عروس الوادى11 مايو، 2012 1:14 ص

    ص خ م ارمله مطلقه للتعرف

    ردحذف
    الردود
    1. هاي ممكن نتعرف انا جاد بالتعارف

      حذف
  54. فارس عروس الوادى11 مايو، 2012 1:23 ص

    هاى انا فارس م ارمله مطلقه جاد جدا

    ردحذف
  55. فارس عروس الوادى11 مايو، 2012 1:30 ص

    هاى انا فارس م ليبيه ارمله مطلقه جاد جدا

    ردحذف
  56. هاى

    اناوليد من حلوان

    ردحذف
  57. هاى انا وليد من حلوان

    ردحذف
  58. انا وليد 32 سنه من الزيتون ممكن تعارف على مدام او مطلقه فوق ال 30

    ردحذف
  59. انا وليد 32 سنه من الزيتون اتمنى التعارف على مدام مطلقه او ارمله

    ردحذف
  60. هاى خلود...ماجد من المعادى 30 سنة

    ردحذف
  61. السلام عليكم

    ردحذف
  62. ممكن نتعرف على صديقه تكون جاده ارجو الرد

    ردحذف
  63. هاااااااى انا زينة

    ردحذف
  64. مساء الورد على احلى قناه

    ردحذف
  65. انا اسمى يارا بحب قناة التت اوى وبزات صوفيا

    ردحذف
    الردود
    1. هاى يارا ممكن نكون اصحاب

      حذف
    2. ممكن تحبى حد كمان

      حذف
    3. وانا كمان بحب صوفيا ممكن نتعرف نبقى اصحاب انا وانتى ارجو الرد

      حذف
  66. بحبك يا تت

    ردحذف
  67. هيما من طنطااااااا حابب اتعرف على بنوته تكون شخصيه قويه وبتقدر وتفهم الانسان الى معاهاااااااا نفسى بجد الاقى الانسانه الى تحبنى وتفهمنى

    ردحذف
  68. اسمى عمرو النسر من عين شمس احب اتعرف على بنوتة دلوعة نخرج مع بعض ودلع بعض

    ردحذف
  69. اسمى ماجد ممكن اتعرف ببنت حلوة من الاردن

    ردحذف
  70. هاااااااااي انا وليد ممكن اتعرف علي بنوته مصريه جميله

    ردحذف
  71. انا محمود من المنصوره 38 سنه ممكن مدام للصداقه وده اميلىpa812

    ردحذف
  72. هااااااااااااااااااي ممكن اتعرف علي واحده حلوه اانا عمر من عين شمس

    ردحذف
  73. انا محمود من الاسكندريه ونفسي في انسانه تدلعني وتحبنى انا 24سنه

    ردحذف
  74. ممكن وحده لها احساس وخلاق ترد انا 19

    ردحذف
  75. هاااااااااااى مفيش وادروس ادلعة

    ردحذف
  76. هاي ااانا محمد ونفسي اتعرف علي بنت جاده للصداقه 18 سنه

    ردحذف
  77. موجود واد روش

    ردحذف
  78. هاااى عاوز اتعرف على بنت 15 سنة بس تكون زى شمس الى على التت هههههههه

    ردحذف
  79. كل عام وانتم بخير على كل الموجدين

    ردحذف
  80. كل الى فى القناة عاوزين يتناكم وقناة التت دى قناة معرصة زى الى شغال فيها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  81. انا عارف انكم مش هتوافقو علية بس لو كان عندكو الشجاعة تعرضو النص بكل صراحة ودة راي

    ردحذف
  82. البرنس حمووووووووووووووووو وصل
    انا بحب قناة التت جدااااااا

    ردحذف
  83. انا محمد نفسي اتعرف علي بنت محترم

    ردحذف
  84. صباح الفل احمد بكرى المنيا كل سنةوانتم طيبين مبروك رمضان عليكم الصحبة مصطفى جمال محمد دكرورى محمد جمال

    ردحذف
    الردود
    1. احب ان اتعرف علي انسة 23 سنة من القاهرة

      حذف
  85. كل سنه وانتم طيبين

    ردحذف
  86. كل سنة وصر بخير وعيد سعيد

    ردحذف
  87. التت دي مية مية وارد التعرف علي بنوتة جادة ويكون عندهااااااااااااا شقة

    ردحذف
  88. هاي ممكن شاب جاد للتعارف او صديق امين انا عمري 21 سنه

    ردحذف
  89. أنا حسن 26 من مصر أحب أتعرف علي فتاة تحب الدردشةوتكون من مصر

    ردحذف
    الردود
    1. أنا ممكن اتعرف بيكى

      حذف
  90. هاى ممكن اتعرف على صديقه جاده

    ردحذف
  91. مساء الخير على احلى دينا فى الدنيا

    ردحذف
  92. بحبك اوى يا احلى دودو فى الدنيا

    ردحذف
  93. هاى انا محمد 37 سنه وعايز اتعرف على صديقه

    ردحذف
  94. انا حسام 37 وعايز اتعرف على صديقه

    ردحذف
  95. صباح الخير عليكم جميعا ممكن
    اتعرف على دكتوره نفسيه

    ردحذف
    الردود
    1. صباح الخير انا احمد فى اعلام ممكن بنت للتهارف

      حذف
  96. انا احمد من القاهره ممكن بنت تكون جميله ومحترمه للتعارف الجاد والله

    ردحذف
  97. هااااااااى انا امجد من مصر عايز اتعرف على مطلقة او ارملة سنها تكون 40

    ردحذف
  98. هاى اناعايز موزه حلوه

    ردحذف
  99. هاى ياجماعة انا روميساء احب اتعرف علي صديقة من اليكس

    ردحذف
  100. حابب اتعرف على بنوته 32 سنه مصريه بتحب الرقص

    ردحذف
  101. صباح الخير عليكم

    ردحذف
  102. مساء الخير

    ردحذف
  103. بمسى على دفعه 4
    رديف 1 6 2013
    ان شا الله
    2011

    ردحذف
  104. هاااااااااااااااى
    اود اتعرف بانسانه رقيقه

    ردحذف
  105. ياريت مطلقه انا حسام ودكتور 28 سنه

    ردحذف
  106. انا راضى من القنطرة غرب الاسماعلية بصبح على بنتى هبة ومراتى سوسو الامور

    ردحذف
  107. هاى ممكن حد من الغردقة

    ردحذف
  108. مية مسا

    ردحذف
  109. hi ana mody mn cairo 25 sana wmn haram wared any at3rf 3la moZa mn haram wgada lT3arf :D :D

    ردحذف
  110. السلام عليكم ممكن اتعرف على أصدقاء بجد من الشات لوسمحتم

    ردحذف
  111. السلام عليكم ممكن أتعرف على أصدقاء من الشات

    ردحذف
  112. اهلين صبايا

    ردحذف
  113. هاى انا اسامه المصري ممكن نتعرف

    ردحذف
  114. هاااااااااااااااااااى انا امجد تيكا صباح الخير عليكو ممكن نتعرف

    ردحذف
  115. مساء الفل علي كل الموجدين انا اسماء بحب قناة رحاب fm وعايزة اغنية اعصابوه تلاجة لشرين وشكرا

    ردحذف
  116. السلام عليكم



    ردحذف
  117. انا حسام 22 سنه ابحث عن زوجه ترعي الله فيا

    ردحذف
  118. انا اسمى معتز

    ردحذف
  119. انا اسمى معتز من المنوفيه وممكن اتكلم مع انسه او مدام وندردش مع بعض طوول الليل

    ردحذف
  120. هاى للجادات فقط

    ردحذف
  121. ممكن اتعرف على يمنيه انا في صنعاء

    ردحذف
  122. ياشباب مصر انتم اللى قومتم بثورة 25 يناير ايه اللى انت بتكتبوة داوة انتم اكبر من كدة الناس اللى قايميين باداة القناة بيضحكوا عليم ربنا يهديكم

    ردحذف

اشترك على صفحتنا على الفيسبوك ثم أكتب تعليقك بكل حـــرية
https://www.facebook.com/aliragabelgendy
الرابط اسفل الصفحة