قول

خبر هاااام ||

« الشات مضيعة للوقت و المال .. و نشر فساد إجتماعي يؤثر على المجتمع»

الخميس، 8 مارس، 2012

شات قناة الحلبة , قناة الحلبة , تعليقات على المذيع 3 , Al- halaba

شات قناة الحلبة , قناة الحلبة , تعليقات على المذيع 3 , Al- halaba
لبت القناة الطلبات
و تعرض ماتشات بدون تعليق
و ماتشات بالمذيع
ايه رأيك؟


بحبك يا اميره انتى واحمد وادهم وماما



انا بحب قناه الحلبه بس بحب اميره اكتر تحياتي
 حمدي السمري



حسبى الله ونعم الوكيل فى كل من دوشنا




والله العظيم المزيع ده دوشنا عاوزين ممدوح فرج
محمود النجار ابو المطامير البحيره




احنا اسقطنا على بابا ولم نسطتيع اسقاط موزيع قناة الحلبه 
مع تحيات : محمود النجار كوم تروجى _
 ابوالمطامير _ البحيره




ده موزيع ده موزيع ده المفروض يكسح الجميع مع تحيات:محمود عبدالكريم النجار كوم تروجى _ ابوالمطامير _ البحيره


احمد كونا

الموزيع ده بضنة خالص مينفعش كدة حرام خالص
 عيزين ممدوح فرج




الموزيع ده زبالة اوى


heart filehosting

مذيع شورمة ولا لية فى المصارعة مذيع هكة ولا لية فة
 اللكمة




يا جماعة مالوا المذيع دا بيضحكنا


عرب البياضين عاصم

لية بتقولو على المزيع كدة دة مزيع عسل وبنضحك معاة بقت معمعةههههههههه




عايزين حلقات جديده الحلقات دي كلها قديمة ده شغل ببلاش يا جماعه


ahmed mazika

انا بحب قناة الحلبة من غير مذيع

هناك 204 تعليقات:

  1. انا بحب المذيع قوى
    ومش بحب اميرة

    ردحذف
  2. القناه جميله بس الاغلانات طويله (مصطفى ابو العطا)

    ردحذف
    الردود
    1. مممكن اقول كلمة للمزيع انتا معندكش دم لكن برنس بس انتا ابن جزمة متزعليش مني يا ابن الكلب

      حذف
    2. انا عبده احمد راضى من الفيوم بحب قنات الحلبه

      حذف
  3. القناه جميله جدا وماتشاتها جميله بس اعلاناتها طويله(مصطفى ابو العطا)

    ردحذف
  4. يا جدعان مش هينفع كدة 3 دقايق مصارعه و 5 اعلانات مش هينفع والله.....موزة من سيدي منصور

    ردحذف
  5. حرام عليكوا المزيع كويس تحيات احمد سعيد البسيونى القليوبية عزبة مصطفى افندى ميت كنانة طوخ

    ردحذف
  6. صباااااااااح حاير طايررررر من خالد باشااااااااا

    ردحذف
  7. بلااااااااااااااااااااااش ملل

    ردحذف
  8. تحياتي لقناه الحلبة ولاولاد اختي يوسف وملك ولكل مشاهدي قناه الحلبة @اسلام فتحي@

    ردحذف
  9. اسلام شيندى11 مارس، 2012 12:57 م

    بامانة انتا مزيع بلاص وربنااااااا ولا ليك فى البتنجان وهلهوطة فى المزرعة تحياتى اسلام شيندى زعيم السلام

    ردحذف
  10. الباشا محمود زكى بيمسى على قناة الحلبة

    ردحذف
  11. ارحمونا من الراجل بتاع البطاطا

    ردحذف
  12. انا بحب المذيع وبحب قناة الحلبة مع تحيات محمود ابوسعي

    ردحذف
  13. انا انور من السودان قناه جميله بس الاعلانات كثيره

    ردحذف
  14. من الماجيكو
    هى القناة حلوة بصراحة بس المذيع ده خنقة أوى


    وعايزين ممدوح فرج

    ردحذف
  15. انا بسلم على الاستاذ عبدالحكيم العتبه اشرف عبقرينو

    ردحذف
  16. والله انتي مذيع كويس بس احنا بنسمع اللي يعجبنا وحضرتك معجبتناش وياريت تجيب كابتن ممدوح فرج ولو انتي صاحب القناه يبقي تقفلها احسن بودي بودي

    ردحذف
  17. المذيع ده شبه كلبى سمسم

    ردحذف
  18. انا بحب قناة الحلبه الباشا اسلام عزت وعمر عزت معتز البيسى

    ردحذف
  19. ايه المزيع الاهبل ده لاعارف اسم المصارعين في قناة احسن من دي بتاعت ممدوح فرج اسمها المصارع

    ردحذف
  20. المزيع ده هلهوطة مع تحيات علي مصطفي

    ردحذف
  21. المزيع اكس لاند مع تحيات عمارالشيبه من اليمن الرجاء عرض رسالتي في التلفازعمارالشيبه من اليمن

    ردحذف
  22. 01116954127 mohamed hesham17 مارس، 2012 2:32 ص

    انا محمد من محافظه الجيزه احب قناة الحلبه واريد بنت جاده

    ردحذف
  23. حوشو المزيع ده احسن ما نكره الناة

    ردحذف
  24. A love h so much

    ردحذف
  25. المباريات حلوة و جميلة بس المذيع غريب قوي بصراحة مركز في كل حاجة ماعدا المصارعة

    ردحذف
  26. عاوز مطلقه للتعارف

    ردحذف
  27. محمد المنياوي بحب قناة الحلبه=محمد+دعاء؟؟؟؟

    ردحذف
  28. لا الة الا الله محمد رسو ل الله

    ردحذف
  29. حرام تشتمو بس معلش يعني هو مش بيفهم في المصرعة بس دة اكل عيشو

    ردحذف
  30. سامح رمضان الشناوى من قريه ابوغالب22 مارس، 2012 4:10 م

    الشناوى وصل

    ردحذف
  31. سامح رمضان الشناوى من قريه ابوغالب22 مارس، 2012 4:13 م

    المذيع ده ينفع يبيع بطيخ فى الشارع

    ردحذف
  32. المذيع جامد علشان خاطر اسماء ابو الحسن وبس : تيتو بني سويف

    ردحذف
  33. بحبك يا اسـمــــــــــــــاء ابو الحسن \ تيتو بني سويف

    ردحذف
  34. احمد مزيكا24 مارس، 2012 1:02 ص

    المذيع ده المفروض يقف على عربية كبدة
    وانا اول واحد هاكل من عنده

    ردحذف
  35. المديع بجكم بدل ما يقول تيد ديبياسي بقول تلبياسي هههه اما مليح الي حطو مبارات بدون معلق

    ردحذف
  36. بقي في مذيع يقول بونيه وشلوت ههههههه علي اساس انه بيعلق علي خرفان بتلعب

    ردحذف
  37. المزيع ده دمه زي العسل مع تحيات بكومه

    ردحذف
  38. المزيع ده بامانه ملوش حل مع تحياتي احمد جمال

    ردحذف
  39. بمسى على احلى ناااس (احمد يونس الكاشف)(العريش)

    ردحذف
  40. دة مش عارف حركات المصارعة بس عليه كل شوية أنتظرونا بعد الأعلان

    ردحذف
  41. المذيع داوت شغال اه بالضبط

    ردحذف
  42. المزيع ده اقتلو محمود الجوكر

    ردحذف
  43. محمودمصطفي الجوكر

    ردحذف
    الردود
    1. هااااى ندى انا فى انتظارك

      حذف
    2. السلام عليكم انا Ali Mano ممكن ال مزيعغ ده ميتكلمش تانى اى يشتغل على عربيه بطاط

      حذف
  44. قنات الحلبه جميله جدا بس لو من غير الموزيع ده

    ردحذف
  45. والله ابني في العام الثاني من عمره و مش عجبه المزيع ده والنبي حد يغيرو علشان الولد عمال يبكي ويقول انا عوز كبتن ممدوح والنبي حد يساعدني

    ردحذف
    الردود
    1. انا بحب قناة الحلبة بس من غير المزيع البضان ده

      حذف
    2. حرام عليكوا ده دموة خفيف وعسل وهيعمل لمس اكتاف

      حذف
    3. انا احمد سعد وبحب المزيع وبمسى على بابا وماما واخويا وبقوالوة ربنا يخليك يارب لينا يا بلال

      حذف
    4. احلي تحيه من المرج الي قناة الحلبه وبمسي علي بابا وماما وابو اميره وام اميره (بطاطس)

      حذف
    5. احلي تحيه علي المرج وبابا وماما وعمو عبده وخالتي والعائله

      حذف
    6. احلي تحيه علي المرج وبابا وماما وعمو عبده وخالتي والعائله

      حذف
    7. احلي تحيه علي المرج وبابا وماما وعمو عبده وخالتي والعائله

      حذف
    8. احلي تحيه علي المرج وبابا وماما وعمو عبده وخالتي والعائله

      حذف
  46. غيرو المذيع المريض ده دا دوشنا دا مبعرفش يتكلم

    ردحذف
    الردود
    1. ابراهيم عادل ضاحي10 نوفمبر، 2012 4:07 م

      ابراهيم عادل ضاحي يقول ان المذيع لايدوش احد ولكنه يريد ان يجعلكوا مبسوطين تحياتي ابراهيم عادل ضاحي

      حذف
    2. ابراهيم عادل ضاحي10 نوفمبر، 2012 4:09 م

      موافق

      حذف
    3. ابراهيم عادل ضاحي10 نوفمبر، 2012 4:14 م

      موافق

      حذف
    4. ابراهيم عادل ضاحي10 نوفمبر، 2012 4:19 م

      انا موافق لكن ارجوك ارسلها

      حذف
    5. ابراهيم عادل ضاحي10 نوفمبر، 2012 4:22 م

      اناموافق

      حذف
    6. ابراهيم عادل ضاحي10 نوفمبر، 2012 4:26 م

      انااحب المذيع جدا ونفسي يعرف اسامي الحركات








      حذف
  47. انت ابرد موزيع شوفتو في حباااااااتي (احمد ابراهيم)

    ردحذف
  48. المزيع ده بيقول اسامى المصارعين غلط

    ردحذف
  49. واللة المذيع مية مية واللة استاذ عامل حس ونت اصلن بجيب القناة عشان المذيع مش عشان المصارعة ماتريكس

    ردحذف
  50. احسن قناة الحلبة وبمسى على عمى العمدة محمد فوزى وعلى كل قريبى وخاصتا امى

    ردحذف
  51. محمد نبيه وعلى محمود بنموت فى قناةالحلبه /كفرالروك/الدقهليه

    ردحذف
  52. ياريت المذيع يتغير ده رايى

    ردحذف
  53. ياريت المذيع يتغير ده رايى الكل

    ردحذف
  54. والله المذيع ده مستفز بيقول راندى اورتون ازااااااااااااااى

    ردحذف
  55. المذيع شغال لكلك اخره شغلانه على التك تك الزعيم محمود مختار من ميت حمل والجنتل محمد فؤاد ابو فؤاد فوله

    ردحذف
  56. اهلا
    قناه الحلبة

    ردحذف
  57. احلى مزيع يا بهايم

    ردحذف
  58. مزيع حماؤ ومش بيعؤف يزيع اصلا

    ردحذف
  59. ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ردحذف
  60. هاى حنان وهاى هناء انا صبحى وقرات ريالتك

    ردحذف
  61. اية ياحنان كلمينى على الخاص ممكن

    ردحذف
  62. رؤف البحيري ينتقد قنة لحلبه

    ردحذف
  63. المذيع دة كان شغال معرس

    ردحذف
  64. المذيع ده مش عارف حاجة خالص.بس كفاية حرام عليك وجعت راسنا انت كده على طووووووووول
    محمد عليوة

    ردحذف
  65. نفسى اقول حاجة انتوا لية زعلانين من المذيع؟

    ردحذف
  66. بحى على ماما وبابا واسامة وعمرو وبحى المذيع تحية خااااصة

    ردحذف
  67. على طووووول المذيع ده دوشنا على طووووووووووول

    طارق مانشستر (السماعنة _فاقوس _الشرقية)

    ردحذف
  68. المذيع ده بجد شغال بضمير
    البرنس محمد محروس
    (السماعنة _فاقوس _الشرقية)

    ردحذف
  69. خالد المرشدي31 مارس، 2012 1:09 ص

    ايه الحلاوه دى ياجماعه هو ده الشغل ولا بلاش ياجماعه ياجماعه ياجماعه ياجماعه كل ده ياجماعه كل كلامه ياجماعه ده كان اصله بياع عرقسوس

    ردحذف
  70. نبي المصارعه الجديده LIVE تكفون رسلمنيا 28

    ردحذف
  71. بدر العتيبي
    يبي wwelive 2012 تنكيو المذيع احلى مذيع ابن الكلب

    ردحذف
  72. مصطفى بيحب ايمان احمد من الاقصر

    ردحذف
  73. يا جماعة ده بيقول على جاك سواجر جاك سويجر ، هو بمزاجه ، وزاك رايدر اسمه زاك ريدر ولكن طالما المذيع الداخلي قال زاك رايدر يبقى احنا نقول زاك رايدر ، الا وتعليقاته على المباريات النسائية بفول الدلوعة وايه كله دلوعة دلوعة وشايل ابن اخته ، مذيع استغفر الله العظيم

    ردحذف
  74. احلى مساء عليكم جميعا وبلاش الكلام دة اهدائى الى جميع المشاهدين والسلام عليكم ورحمة الله وبراكاتة(الماجيك ويزو)وليد

    ردحذف
  75. ميرووووووووو
    المذيع دى شكلو بالع رديو

    ردحذف
  76. ميروووووووووووووو
    حد يجماعة يجيب سكاتة للمذ يع

    ردحذف
  77. ياجماعة المزيع ده اخر تمام بس يحسن كلامه شوية

    ردحذف
  78. وايه كمان يا جماعة التثبيت بيقول عليه لمس اكتاف ، لمس الاكتاف دي اللى هي حركة كريس جيريكو ، وكمان يا جماعة الار كيه او مسميها دي دي تي !! ازاي دي ؟
    وكمان فيه حركات اخضاع مسميها ضغط وفنش ، يعني انا بحس انه بيهبل في التعليق واول مرة يتفرج على المصارعة ، وقال ايه شايل ابن اخته

    ردحذف
  79. الصراحة المذيع دة رغاي وبيصدع وبيقول اسامى المصارعين غلط ياريت تعدل النطق اسامى المصارعين

    ردحذف
  80. المزيع دى هو كان شغال على عربة فول

    ردحذف
  81. المزيع ده بالع كلب

    ردحذف
  82. انا ليه مشروع حلو للمزيع ال(تيييييييييييييت) ده ممكن يشتغل معايا على التكتك بتاعى

    ردحذف
  83. لا يا جماعة المزيع دة زفت خالص

    ردحذف
  84. المذيع ده جميل انابحبه

    ردحذف
  85. انا بحب المذيع ده جدا جدا جدا
    محمد عليوة

    ردحذف
  86. واللة المزيع ظريف بس يقلل من الكلام شوية ويثقف نفسة في المصارعة وحيداحمدالحلفاوي ابيار

    ردحذف
  87. المذيع دا كان سواق مكروباص

    ردحذف
  88. والله ده معلق زي العسل واللي مش عاجبه يعلق هو بحب ذا روك محمد احمد الصاوي من العياط عاشق ذا روك

    ردحذف
  89. يا جماعه انا نفسي اتفرج علي ماتشات لذا روك بحب ذا ميز ودولف زيجلر وكودي رودز وجاك سواغر ومارك هنري وكريستيان ودرو ماكنتاير وتيد ديبياسي محمد احمد الصاوي من العياط بلد الامان مع تحياتي عاشق ذا روك واحد وبس

    ردحذف
  90. محمد احمد الصاوي من العياط برشح نفسي لرئاسه مصر عاشق ذا روك

    ردحذف
  91. محمد احمد الصاوي من العياط احسن بلد في العالم بعشق ذا روك وذا ميز وبهني جون سينا علي هزيمته في الراسيل مينيا

    ردحذف
  92. المذيع رغاي وبينطق الاسامى غلط واحنا مش بنفهم حاجة عشان لو فهمنا هنجنن

    ردحذف
  93. محمود خيشه بيمسى قناه جامده بس المذيع مش بيفهم ى المصارعه حاجه

    ردحذف
  94. علي فكره المعلق ده والله جامد بس انتوا اللي مش عارفين ولا فاهمينه والله انا بحبه مع تحياتي محمد احمد الصاوي العياط بكره جون سينا واورتن وبانك وايدج

    ردحذف
  95. هاى انا اسمى احمد عاوز اتعرف على بنت جميلة للصداقة

    ردحذف
  96. انا بحبك مووووت يا يويو من حبيبك محسن

    ردحذف
  97. انا بحب قناه الحلبه بس المزيع ربنا يوعده بدبابه تاخد اجله

    ردحذف
  98. انا عمرو الدمياطي بمسي علي قناة الحلبه وعلي المديع الجامد ده

    ردحذف
  99. اسمه ايه المذيع ده لازم نقوم بثوره ونشيله

    ردحذف
  100. انتا مذيع رخم و مش بتقول اسم الحرقات

    ردحذف
  101. انت مزيع تيييييييييييييييييييت

    ردحذف
  102. اجمد قناة ومذيع كومدى وبضـان

    ردحذف
  103. المذيع دا اجمد وبضــــان محمد حسن الشيخ ناصر ابو حماد

    ردحذف
  104. المذيع دة حمار و ضايع من امها

    ردحذف
  105. اهلا بمريم انا احمد منتظر انى اتعرف عليكى واكون سعيد لو بقيت بجوارك حتى فى الغربه

    ردحذف
  106. اهلا مريم احمد منظر ردك واكون معاكى شريك للابد طول العمر فى كل مكان واى وقت

    ردحذف
  107. (انس كازون)18 أبريل، 2012 8:25 م

    ما بدنا نشاهد قناة الحلبة من وراء هذا المذيع بتاع البطاطا من شان الله غيرو

    ردحذف
  108. انا بحب قنا الحلبة بس يا ريت تخفيفو الاعلانات شوي (ايمن)

    ردحذف
  109. هاااااااااااااى اناسوسوممكن اشترك معاكو

    ردحذف
    الردود
    1. hay soso

      حذف
    2. هاااى اساحبى امال البت ادارة فين

      حذف
    3. هاى سوسو انت على اسم انسانه عزيزه عليا

      حذف
  110. احمد خالد احمد عبد الحافظ12 مايو، 2012 12:13 ص

    انا بحب الاستاذ محمود فتحى اوى

    ردحذف
  111. هاى ممكن نتعرف

    ردحذف
  112. دة دمو خفيف جدا دة حتى بيقول دلعنى يا زغلول عايز ادلع

    ردحذف
  113. المذيع بائع صابون

    ردحذف
  114. حررررررررررررررررررررررررررررررررررررامعلككككككككككككككككككككككك

    ردحذف
  115. احلى قناة عرفناها ولازم نحترمها بجد تخياتى لكل العاملين بها .عصام

    ردحذف
  116. دلعنى يا حامد ...يلا بقى
    المذيع ده تييييت ...روحى يا شيخ حرام عليكى دوشتنا

    ردحذف
  117. المذيع ده تيييييييت...دلعنى يا حامد..المذيع ده دوشة اوووى

    ردحذف
  118. مساء الورد زوجتي الغاليه وبحكي الها ديربالك من نفسك وعلي صحتك زوجك العزيز بسام فلسطين

    ردحذف
  119. لقد هرمنا من المذيع دا

    ردحذف
  120. احلي تحيه لقناة الحلبه احمد من شبرا

    ردحذف
  121. انا احمد27 سنه من بنى سويف ومطلق ومش معايا اطفال ونفسى فى انسانه تكون محترمه دينيآ واخلاقيآ وتراعى ربنا فيا مشهم عزراء او مطلقه او ارمله بس ماتكنش معاها اطفال تحياتى الى قناة الحلبه

    ردحذف
  122. محمود سوهاج من عائلة ال قورة بحى قناة الحلبة وياريت المذيع دا يبطل رخامه علشان احنا اتعبنا منه

    ردحذف
  123. انا محمود عايز اتعرف على صديقه تكون بتعشق المصارعه زاى انا كدا وبتحب راندى اورتن علشان الواد دا جامد rko

    ردحذف
  124. يا جماعة غيروا المذيع دة خنقني

    ردحذف
  125. انا محمد الباشا عايز اتعرف علي صديقة بتعشق الرومانسية

    ردحذف
  126. محمود سوهاج من عائلة ال قورة بحى قناة الحلبة وياريت المذيع دا يبطل رخامه علشان احنا اتعبنا منه

    ردحذف
  127. انا احمد خالد ممكن اتعرف على صديقة فى سنى 17

    ردحذف
  128. محمد امام بيحيي قناة الحلبه ومذيعها العسل احلى مذيع

    ردحذف
  129. انا بموووت فى جون سينا ربنا يخليه يارب "رحومه"

    ردحذف
  130. المعلق جميل عمر محمد

    ردحذف
    الردود
    1. نعم لمرسي لا للمزيع ولا لشفشق النظام طارق محروس الجيزه

      حذف
    2. كس امك

      حذف
  131. والله ياجماعه القناه دى قناه زى القشطه بس الاعلانات تخف شويه

    ردحذف
  132. الرجاء من المعلق تقديم الاستقاله فورا ويحس علي دمه....احمد عصير

    ردحذف
  133. قناة الخلبه بجد امتعتنا

    ردحذف
  134. انابحب بابا ومما حسام المصري بيمسي علي اهل قنا والمذيع السكره

    ردحذف
  135. نعم لمرسى ولا للمزيع وشفيق طارق محروس الجيزه

    ردحذف
  136. هاي ممكن اتعرف علي بنت من القاهره

    ردحذف
  137. انا عمر
    ممكن ابقي صديق

    ردحذف
  138. المزيع دة شكلة كان بيبيع فى السوق قبل كدة (البرنسيسة اية باسم)

    ردحذف
  139. انا مصطفي كامل و ارشح محمد مرسي عائلات الدسونسي

    ردحذف
  140. هاااااااااااااي

    ردحذف
  141. جيبينو من فين المزيع ده

    ردحذف
  142. انا المايسترو بجد المزيع ده ظريف اوى

    ردحذف
  143. انا بحب قناة الحلبة وبحب أميرة أكثر
    محمد على من المراغة - فزارة

    ردحذف
  144. المزيع ده عسل اوى انا بحبو ومبروك للدكتور محمد مرسى اسماعيل حامد المونفيه

    ردحذف
  145. اسلام حمدى حافظ الصادق

    ردحذف
  146. اسلام حمدى

    ردحذف
  147. عبده الحملى ( انا بحبك يا مزيع )

    ردحذف
  148. السلام عليكم انا مصطفي مسعدانا بحب قناه الحلبه وشكرا ليكم اني انتم بتجيبولنا المتشات الحلوه دي

    ردحذف
  149. المذيع ده روووعة بيخلينى احب المصارعة بجد ويعملها طعم .. بس رغى كتير ...هههههههههه

    ردحذف
  150. نتابع العمل ازاى طيب

    ردحذف
  151. انا احمد حسن بحيري من كوم النور مركز ميت غمر انا بعشق جون سينا

    ردحذف
  152. انا بحب الحلبه

    ردحذف
  153. انا سيد فله اموووووووووووت فى قناة الحلبه وكل سنه وانتو طيبين

    ردحذف
  154. يا مذيع انت جاهل انقلع روح احسن لك انت ما بتعرف تذيع وصوتك يضر السمع

    ردحذف
  155. 2l mzy3 da msh byklam 3la 2l msr3a da byklam 3la 5n2a ta7t bt7wm

    ردحذف
  156. bas 7wa branss

    ردحذف
  157. MEDO من الغربيه4 سبتمبر، 2012 6:36 م

    ياريت المعلق ده يقع في خلية عسل والنحل يجري وراه يقرصه ويريحنا منه
    MEDO من الغربيه

    ردحذف
  158. ايه المزيع دع ما بيفهمش خالص من كتر الكدب الى معاه لو فى ترجمه تكون احسن

    ردحذف
  159. عبدالرازق احمد على الرفاعى10 سبتمبر، 2012 12:23 ص

    اريد ان هذا النشر يوصل باكسى سرعة على قناة الحلبة تحت القناة انا بحب على اخويا والاء ولمياء ومحمد وامى وابى وتاتا مزيع قناة الحلبة اسراحى خربان خالص

    ردحذف
  160. المذيع ده الي بيعجبنى فية بس كلمة عم شوقى ... عمك شوقى مين ههههههه الحكم ههههه
    ياريت تخفوا شوية من الاعلانات الكتيرة دى بس بجد قناة الحلبة بتذيع ماتشات بجد جميلة جدا ... نحياتى ( محمد الشوربجى) من حلوان.

    ردحذف
  161. انا بحب مذيع الحلبة جدا

    ردحذف
  162. انت ابضن مزيع في العالم يا ابن المرة المتناكة

    ردحذف
  163. ههههههه ولله مزيع دمو خفيف اوي ويا دلعو يادلعو هات بومب العيد وولع

    ردحذف
  164. احب اقول ان المذيع بتاع قناة الحلبة ده بيض

    ردحذف
  165. ربنا معاك يا مزيع انت دمك زي العسل

    ردحذف
  166. تحياتى للمذيع ابن.......وتحياتى اكتر للبنات الجمدين وبس مع تحيات احمد العالمى

    ردحذف
  167. انا محمود السعودي بحب حبيبتي هاجر بدران

    ردحذف
  168. هند ومريم ومريهان اصدقاء العمر

    ردحذف
  169. موذيع زريف وبارد

    ردحذف
  170. ياريت تزعولنا بطولات 2013 بدل عروض 2012
    واسلوب المذيع دا بجد عاجبنى

    ردحذف
  171. انا بحب جون سينا ورايباك والمذيع حسين الهباب

    ردحذف
  172. ربنا ياخد المذيع ده

    ردحذف

اشترك على صفحتنا على الفيسبوك ثم أكتب تعليقك بكل حـــرية
https://www.facebook.com/aliragabelgendy
الرابط اسفل الصفحة