قول

خبر هاااام ||

« الشات مضيعة للوقت و المال .. و نشر فساد إجتماعي يؤثر على المجتمع»

الجمعة، 13 أبريل، 2012

شات قناة المصارع , قناة المصارع , شات المصارع , Al-mosare3 tv

شات قناة المصارع , قناة المصارع , شات المصارع ,
 Al-mosare3 tv
قنوات المصارعة الحرة انتشرت
بكثرة على النايل سات
مثل الحلبة
و المصارع
و المصارع جلاديتور
Gladiator
و جدت جمهورها الذ كان ينتظر
برامج المصارعة كل يوم ثلاثاء
و الأن اصبح طوال اليوم
و ليست قناة واحدة
شات يشجع المصارعين
و تتخلله رسائل تعارف
و مسابقات حماسية
للكسب عبر
الرسائل و المكالمات

هناك 119 تعليقًا:

  1. انا محمود بطلب من الكابتن ممدوح فرج ماتش لى روك

    ردحذف
  2. انا اسماعيل عايز مباره شايمس ودانيل براين

    ردحذف
    الردود
    1. انا حسام عاوز ماتش روك و جون سينا

      حذف
    2. كان لسة شغال امبارح

      حذف
    3. كل عام وانتم بخير انا احمد العسال من القصاصين بيعيد على الامة العربية كلها وبحب الكابتن ممدوح فرج وبحب قناة المصارع ثناة المصارع .... قناة العمالقة

      حذف
  3. ممكن انسانه جميله مطلقه او ارمله للزواج

    ردحذف
  4. انا مؤمن ممكن اتعرف بانسانه جميله للزواج مطلقه او ارمله

    ردحذف
    الردود
    1. في حد يظهر علي التلفاز ويقول انا طالب انسانه مطلقة او ارمله للزواج ياخي عيب علي سنك انتا وهو والعيب مش عليكم العيب عل وافق يزيع الكلام ده

      حذف
    2. انااكرم من ميت العطار بحب المصارعة وبحب قناة المصارع اووووووووى

      حذف
  5. ممكن انسانه للزواج انا مؤمن

    ردحذف
    الردود
    1. الله يزيد ايمانك ويبعتلك بنت الحلال

      حذف
  6. احمد خالد:انا عايز احمل لعبة المصارعه الحره 2012 الجديد مش عارف احماله@ انا احمد خالد عبدالجيد

    ردحذف
  7. قناه المصارع احلى قناه للمصارعه (مصطفى ابو العطا)

    ردحذف
    الردود
    1. اجمل قناة واجمل موزيع زيزو كرم

      حذف
    2. قناه الحلبه من غير الموزيع ده هتكون رخمه انت موزيع جامد

      حذف
    3. انا زيزو كرم بصبح علي شباب الخانكه وعلي يوسف حبيبي

      حذف
    4. اجمد قناة واحلى عاملين بها وليد خالد العصلوجى

      حذف
    5. انا وسيم ابو حماد حاب اتعرف على حد

      حذف
  8. انا احمد من اسيوط بمسي علي الكابتن ممدوح فرج وعلي حببتي رنا وبقول متزعليش مني انا برضو خطيبك

    ردحذف
  9. حرام عليكي يارنا انتي مجنناني والله العظيم بحبك

    ردحذف
    الردود
    1. انا نفسى اتعرف على انسانة واحبها وتحبنى بجد انا اسمى يوسف عندى 17 سنة من مصر

      حذف
  10. انا محمود من حلوان بصبح على الكابتن ممدوح فرج وعلى كل الى بيتفرج عليها وعلى كل اصحابى

    ردحذف
  11. عايز مبارة جون سينا والروك مؤمن من الشرقية

    ردحذف
  12. (انا احمد ميدو بحب المزيع ده عشان بلدى وجميل")@@@@@

    ردحذف
  13. انا بطلب من اداره القناه عرض عروض raw و سماك داون والعروض الشهريه لwwe

    ردحذف
  14. انا سيد عايز مباراه اندرتيكر و تربل اتش فى راسيلمانيا 28

    ردحذف
  15. هاى احمد نفسى اتعرف على بنت محترم

    ردحذف
    الردود
    1. انا سيد نفسى فى ماتش اندرتيكر ضد تربل اتش

      حذف
  16. اناMIDON RANDY من القليوبية احلي تحية لقناة المصارع ولممدوح فرج وللكنترول

    ردحذف
  17. انا شريف عايز مباراة ل جون سينا و راندى اورتن

    ردحذف
  18. انا محمود ميسي عاوز مباره لجونسينا هردكول

    ردحذف
  19. انا احمد الاحمر من سوهاج نيده الله ينور عليك ياكبتين ممدوح

    ردحذف
  20. من smart general عايز ماتش جون سينا وذا روك
    زورو مو قع الحصريات www.crezeman.com اى خدعه يا علاء

    ردحذف
  21. انا عايز متش ل باتيشتا

    ردحذف
  22. john cina he chambion dhip

    ردحذف
  23. انا احمد من ميت بره يريت الكابتن ممدوح فرج يجبلنا ماتش سنقاره وريميستيريو

    ردحذف
  24. انا عايز الرسالة دى تتزاع تانى يا احلى معلق
    يا كابتن ممدوح انا من مشجى جون سينا ضد بروك

    ردحذف
  25. انا وليد من العصلوجى وليد حالد ميسي انا بحب الكابتن ممدوح احلى معلق وكابتن مصر

    ردحذف
  26. انا احمد القط عاوز ماتش تربل اتش H ضد جون سينا@ انا من الشرقية ياريت

    ردحذف
  27. المصارع زى الفل على رايك ممدوح فرج عشرة على عشرة

    ردحذف
  28. سلااااااام حاير طاير موقع سلوك وعماير
    بمسى عليكوا كلكوا وعايز ماتش الجولد برج والبروك لسنر

    ردحذف
  29. سلام للقناة الجميلة اسمى مؤمن من مصر اريد ماتش اندر تيكر وكين ضد شيمز و سى ام بانك

    ردحذف
  30. انا بحب قناة المصاع

    ع اوي اوي اوي و كابتن ممدوح فرج

    ردحذف
    الردود
    1. بحبك اوى يا بوسي

      حذف
    2. بحبـــــــــــــك يــا بــــوســــى (حسام)

      حذف
  31. انا عبد الفتاح جمال نفسي في متش جون سينا مع الروق فندم

    ردحذف
  32. انا بحب قناه المصارع بحب كابتن ممدوح فرج جده وقناه المصارع وشكرا

    ردحذف
  33. انا مودى من السويس عندى 18 سنا ممكن بنت للتعارف تعرف معنى الحب بجد

    ردحذف
  34. عبدالله كساب6 مايو، 2012 7:53 م

    قناه المصارع بقياده كابتن ممدوح فرج احسن قناه للمصارعه لحره

    ردحذف
  35. السلام عليكم انا خالد كاندو احب اتعرف علي ناس كويسه

    ردحذف
  36. السلام عليكم انا خالد كاندو وبحب قناة المصارع جدآ وبحب ممدوح فرج جدآ

    ردحذف
  37. انا احمد من الجيزه بحب جون سينا و كل الى بيحبوا جزن سينا

    ردحذف
  38. قناة المصارع قناة مفضله لدى كثير من الناس اما بالنسبه لى فلا ارى اى متعه منها حيث اننى ارى كل لاعبى المصارعه هى عباره عن لعبه خداعيه

    ردحذف
  39. عاشقةذاميز9 مايو، 2012 11:36 ص

    السلام عليكم انابحب ذاميزوارجواذاعةمباراتةمع سانتينومارلافي اكستريم رولز

    ردحذف
  40. بصبح و امسي علي اجمد كابتن في الدنيا . و بطلب من كابتن ممدوح فرج يذيع ماتش للاندرتيكر ضد الاندرتيكر . مع خالص تحياتي لكابتن ممدوح فرج و قناة المصارع .

    ردحذف
  41. مساء الخير عليك يا كابتن ممدوح . عايز ماتش للاندرتيكر ضد الاندرتيكر

    ردحذف
  42. ارجو من كابتن ممدوح فرج ان يذيع ماتش الاندرتيكر ضد الاندرتيكر

    ردحذف
  43. اللهم احفظ مصر

    ردحذف
  44. never give up

    ردحذف
  45. هاى انا ميدو من اليكس و احب اتعرف على البنات و سنى 16 سنة

    ردحذف
  46. انا بودى

    ردحذف
  47. ممكن متش اعتزال لك فريه

    ردحذف
  48. عاوز ماتش لجون سينا وكين ........... عصير

    ردحذف
  49. أنا رشيد من المغرب بحب قناة المصارع وعايز أخبر العالم أني بحب فتاة إسمهاإكرام

    ردحذف
  50. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا بطلب من الكابتن ممدوح فرج ماتش بين شايمس وسينكار ارجو الماتش ده وشكراااااااااااااا جزيلا

    ردحذف
  51. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته احسن قناه المصارعه واحسن معلق الكابتن محمود فرج انا عايز مبارات جون سينا و راندي ارتن

    ردحذف
  52. عايز ماتش ل جون سينا و سين كارا محمد من اسكندريه

    ردحذف
  53. قناة المصارع قناة جمدا بس ممدوح فرج مش بيتلع 24 ساعة

    ردحذف
  54. الف مبروك محمد مرسي المعلم محمد هاشم

    ردحذف
  55. هاااااااااااى انا مصطفى روميه انا بهنى الريس محمد مرسى

    ردحذف
  56. برانا محمود من قنا ممكن مباره لكوبر ضدر ستيف اوستن

    ردحذف
  57. هااااااااااااااااااااااااى انا بحب واحده اسمها هاجر

    ردحذف
  58. هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى انامحمدرافت بصبح على محمدعاطف.محمدطارق.كمان وعلى قول اهل حتتى وبحب هاجر عبدالشكور وبحب مامة

    ردحذف
  59. اريد ماتش للمصارع العملاق بيج دادى فى اجوكم

    ردحذف
  60. مجدى من الفيوم عاوز اشوف ماتش لبيج دادى فى

    ردحذف
  61. انا وليد من بنى سويف وعاوز اتفرج على ماتش جولدبرج

    ردحذف
  62. تعليق الكابت ممدوح فرج بجد جامد اخر حاجة (مودي)

    ردحذف
  63. هاى انا حسين سنة 14 من سوهاج بحب الكابتن (ممدوح فرج )عايز ماتش (جون سينا _بروك ليسنر)

    ردحذف
  64. ممكن نتعرف علي بنوتة جميلة محترمة انا محمد 18 سنة

    ردحذف
  65. انا محمد عمر بحب جون سينا

    ردحذف
  66. انا محمد انا بحب جون سينا

    ردحذف
  67. عايز عرض مونى ان ذا بانك 2012

    ردحذف
  68. هو جون سينا مات



    واندر تيكر اسلم

    ردحذف
  69. انا اسلام من البراجيل بحب ري ميستيريو و سينكارا وبحب العملاق المصرى الكابتن ممدوح فرج وبحب قناة "المصارع"

    ردحذف
  70. انا بحب the ROCK انا عبدالله زين

    ردحذف
  71. ممكن اشوف متش بين راندى اورتن و جولد بيرج @انا عشاق قناه المصارع @ واهنى عزبه الكحيل بحللول شهر رمضان abdala zeen

    ردحذف
  72. انابحب جون سيناوريمستريو اسماءخالد

    ردحذف
  73. انا محمد هيكل لطلب من الكابتن ممدوح فرج مباراة لجون سينا

    ردحذف
  74. انا محمدهيكل اطلب من الكابتن ممدوح فرج ماتش لي جون سينا

    ردحذف
  75. انا محمد هيكل اطلب من الكابتن ممدوح فرج مبارة لجون سينا

    ردحذف
  76. هااااااااااااااي اطلب من الكابتن ممدوح مباراة لجون سينا والراك

    ردحذف
  77. هااااااااااااااي كابتن ممدوح محمدهيكل من المنوفية

    ردحذف
  78. انا محمدهيكل اطلب من كابتن ممدوح مبارة لجون سينا

    ردحذف
  79. هاي انا بحب جون سينا والروك اسلام ومحمد هيكل من محافظة المنوفية

    ردحذف
  80. هاى انا عبده وبحب جون سينا والروك ونفسى تجيبوا عرض الرو رقم1000 التاريخى

    ردحذف
  81. انا بحب قناه المصارع اوي اوي وبحبك يا كابتن ممدوع فرج

    ردحذف
  82. انا بحب جون سينا كريم كاااااابو القاهرة

    ردحذف
  83. جون سينا الاساس كاااااابو

    ردحذف
  84. انا احمد من البحيره وعندى 16 سنه

    ردحذف
  85. انا دينا وبحب القناه وتعليق محمد مصطفي ممتاز بصراحه بس اتمني تيجبوا مباريات جديده مش معاده وتركزوا علي مبارليات ما بين الابطال الكبار

    ردحذف
  86. انا عايز متش لريميستريو وسين كارا

    ردحذف
  87. هاي انا اسامه عندي14سنه نفسي اتعرف على بنت حلوة ومؤدبة مع العلم ان كل قصدي هو الصداقة فقط......وعايز كمان ماتش ل ريمستيريو وسين كارا وماتش تاني لبيج شو وكين

    ردحذف
  88. هاى انا سلمى انا بحب جون سينا موت و ربنا يقومو بسلامه

    ردحذف
  89. انا احب جون سينا واندر تيكر و جون مايكل واطلب من الكابتن ممدوح فرج ماتش لـ جون سينا و جون مايكل

    ردحذف
  90. انا رومانى من القاهرة بحب الاندر تيكر ونفسى اشوفله مباراه مع جون سينا

    ردحذف
  91. انا احمد وفقى وبحب زاك رايدر و و و

    ردحذف
  92. انا بحب جون سينا و رمستريو و اورتن

    ردحذف
  93. انا نفسى اتعرف على بنت عندها 17 سنة وياريت يكون بنا حب بجد

    ردحذف
  94. انا اسمى يوسف من مصر وعندى 17 سنة ونفسى اتعرف على بنت ونحب بعض بجد

    ردحذف
  95. انا عبده 12 سنة وبحب وحدة اسمها ......حب محبوش انسان ونفسى اسمع ماتش جون سينا و وجريت كالى

    ردحذف
  96. هاى انا عاـــــــــــز ماتش للشيمس و دانيل براين فى راسلمنيا 18 ثانية

    ردحذف
  97. انا بحب الافعى راندى اورتن

    ردحذف
  98. نفسي اشوف جون سينا و شيموس

    ردحذف
  99. هاااااااااااااى

    ردحذف
  100. انا عايز هيل ان اسيل 2012

    ردحذف
  101. ممكن ماتش لجون سيناياكابتن

    ردحذف
  102. ممكن اتعرف علي بنت حلوة اوى من اجل الحب

    ردحذف
  103. انا عايز انتعرف بمدام اسماء زيدان انا من الجيزة 25سنه

    ردحذف

اشترك على صفحتنا على الفيسبوك ثم أكتب تعليقك بكل حـــرية
https://www.facebook.com/aliragabelgendy
الرابط اسفل الصفحة